Home -> GMsys Homepage

Små reisebrev fra Trinidad&Tobago 2002

28/2-02
Mail fra Marianne:
heihei alle sammen der heime i Norge! :)
sender en liten hilsen fra Tobago, sett paa en internettkafe her Crown Point sammen me ho Grethe aa han Stefan:)
ska tebake om ikke saa lenge aa moet de andre!
Har d kjempefint her, strendern e kjempefin, aa d e varmt me masse sol! vil egentli ikke heim, men samtidi ska d bi godt aa kom heim t en ordentli dusj, reine dass, norsk mat, aa ikke minst t aa sett se inn i en bil aa foel se trygg! :) dem kan ikke kjoer her! trur alle sammen satt me skrekken i magen naar vi satt paa noen! :) mnmnm, alle lev no! ska hels fra alle sammen!
klem fra ho marianne! P.S. ska hels fra Grethe aa sei at ho ikke kan sjekk mailn sin pga at ho ikke har me se brillan! :)

23/2-02
Grethe har mailet inn flg. beskjed:
Har kommet hjem etter en fin dag i regnskogen. Svart vellykket. Alle var glade for a se hverandre igjen og hadde masse å fortelle. Alle, absolutt alle synes a være svært fornøyd med oppholdet. Turen i regnskogen ble fotografert av Torbjørn. Kirsten legger det ut på nettet i kveld. Så kanskje det blir lagt ut. (min komm.: Kveld der er ikke det samme som kveld her...)
Gleder meg til a se Tobago igjen!
Hilsen Grethe

22/2-02
Fra Knut E.
Hei alle sammen.
Sender dere en liten hilsen fra Trinidad før dere drar på vinterferie. Dere er akkurat ferdig med lunchen, mens her er kl. 06.30 om morgenen. Kl. 06.50 kjører jeg og verten min til skolen. I dag skal alle elevene og vi lærere på omvisning i parlamentet. Det skal bli spennende. Øya er full av spennende historie.
Om natta ligger temperaturen på ca. 24 grader. Om dagen er det 34 - 36 grader og det er i varmeste laget for en nordboer, men jeg storkoser meg.
Ønsker dere alle en god vinterferie og så sees vi på mandag den 4. mars til vanlig tid.
Hilsen KnutE

18/2-02: Fra Grethe
Alt gikk bra under mottakelsesseremonien igår. Elevene kom midt i sermonien og var blide og fornøyde. Talene ble avviklet og jeg tror det gikk bra. Utdanningsministeren, som er kona til statsministeren, var til stede. Hun heter Hazel Manning. Kirsten har foreløpig sendt et par bilder derfra.
Elisabeth Ø. måtte holde sin tale med en gang hun kom. Det var sikkert en stor utfordring etter en så lang reise. Hun hoppet uti det og gjorde en kjemeinnsats. Nydelig engelsk-amerikansk. Etterpa samlet alle elvene seg pa scenen og sang "Kjerringa med staven", "Mellom bakkar og berg utmed havet" og "Norge i rødt hvitt og blått". De gjorde en flott innsats! De ville gjerne danse også men det ble litt problemer med musikkken. De danset polka og var veldig flinke. Elevene dro hjem med vertsfamiliene sine ca. klokka 1830 og var dødstrette. Lurer på om de kommer seg opp på skolen i dag. De som kom på fredag ser det ut til å gå riktig bra med.

Home -> GMsys Homepage Copyright © Gm Systemutvikling Utskriftsvennlig versjon
Skriv ut!